Klacht POSTNL: bezorger heeft 2 sec gewacht aan de voordeur ik zag hem wegrijden en volgens mij zag hij mij ook aan

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 323866
Gebruiker
beest1988
Datum
3 reacties

Details

De klacht

bezorger heeft 2 sec gewacht aan de voordeur ik zag hem wegrijden en volgens mij zag hij mij ook aan komen lopen
bezorging laten verplaatsen naar adres in de buurt, op de site 11:45 OM 15:00 UUR NOG NIETS ontvangen
ik heb de leverancier van mijn pakket gebeld en gezegd niets ontvangen.
hij verzekerde mij dat het was verzonden en ik heb ook een mail van postnl gehad.
ik vind het bedrijf POSTNL een flutbedrijf en ga bij een volgende bestelling vragen aan de leverancier of hij postnl gebruikt in dat geval zoek ik een andere leverancier

De oplossing

een excuus van postnl per post of mail

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Bouwhuis,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg spijtig te horen dat de bezorger u gemist heeft de eerste keer. Heeft de bezorger een briefje achtergelaten?

    Ik zie dat u daarna inderdaad de het pakketje heeft door laten zenden naar een plaatselijke afhaallocatie. Het pakket heeft daarna inderdaad een dag vertraging opgelopen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Vertraging proberen we altijd actief te voorkomen, helaas is dat in uw geval dit keer niet gelukt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Bouwhuis,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg spijtig te horen dat de bezorger u gemist heeft de eerste keer. Heeft de bezorger een briefje achtergelaten?

    Ik zie dat u daarna inderdaad de het pakketje heeft door laten zenden naar een plaatselijke afhaallocatie. Het pakket heeft daarna inderdaad een dag vertraging opgelopen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Vertraging proberen we altijd actief te voorkomen, helaas is dat in uw geval dit keer niet gelukt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    beest1988
    Datum
    een bloemetje was leuk geweest

Uiteindelijke oplossing

Auteur
beest1988
Datum
Uiteindelijke oplossing
een lullig excuus mailtje
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen