Klacht POSTNL: bezorger heeft 2 sec gewacht aan de voordeur ik zag hem wegrijden en volgens mij zag hij mij ook aan

sad Niet opgelost
beest1988

bezorger heeft 2 sec gewacht aan de voordeur ik zag hem wegrijden en volgens mij zag hij mij ook aan komen lopen
bezorging laten verplaatsen naar adres in de buurt, op de site 11:45 OM 15:00 UUR NOG NIETS ontvangen
ik heb de leverancier van mijn pakket gebeld en gezegd niets ontvangen.
hij verzekerde mij dat het was verzonden en ik heb ook een mail van postnl gehad.
ik vind het bedrijf POSTNL een flutbedrijf en ga bij een volgende bestelling vragen aan de leverancier of hij postnl gebruikt in dat geval zoek ik een andere leverancier

een excuus van postnl per post of mail

Geachte meneer/mevrouw Bouwhuis,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg spijtig te horen dat de bezorger u gemist heeft de eerste keer. Heeft de bezorger een briefje achtergelaten?

Ik zie dat u daarna inderdaad de het pakketje heeft door laten zenden naar een plaatselijke afhaallocatie. Het pakket heeft daarna inderdaad een dag vertraging opgelopen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Vertraging proberen we altijd actief te voorkomen, helaas is dat in uw geval dit keer niet gelukt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte meneer/mevrouw Bouwhuis,

beest1988
    een bloemetje was leuk geweest

een lullig excuus mailtje