Klacht POSTNL: Bezorger heeft geen briefje achtergelaten.

G.R. Schoemaker

Bezorger heeft geen briefje achtergelaten, dus wist ik niet dat het pakket klaar lag bij een afhaalpunt. Daardoor is het weer retour gegaan. Wil ik het pakket alsnog hebben, dan moet ik nogmaals verzendkosten betalen.

Mijn verzendkosten vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten, waardoor u niet wist dat het pakket bij een PostNL-punt lag. Hierdoor is de zending retour gezonden. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht over de situatie. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik kan aan u als geadresseerde geen vergoeding bieden, de afzender is namelijk onze klant/opdrachtgever en is de partij die een overeenkomst met ons heeft over de bezorging van het pakket. Dit betekent dat alleen de afzender als onze klant/opdrachtgever in bepaalde situaties in aanmerking kan komen voor een vergoeding. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

G.R. Schoemaker
niets.