Klacht POSTNL: Bezorger heeft geen geduld!

AfwasUfo#686

Vandaag kwam een postbezorger mijn pakket brengen. Ik had een mobiel besteld dus hij had een handtekening van mij nodig. Hij werd boos en zei: schiet op heb haast zet gewoon je handtekening. Vind dat wel assosciaal van hem. Toen ik de deur openende zei hij al: ik heb haast vul u handtekening in snel schiet op.

Bezorgers moeten rustiger doen en niet zo associa doen. En bezorgers moeten meer geduld hebben. Ik weet niet wie mijn bezorger was (zijn naam) maar het liefst wil ik dat hij nooit meer gaat bezorgen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger u zo te woord staat. Dit is absoluut niet de werkwijze van PostNL en ik zou de bezorger hier graag op willen aanspreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De track & trace code (deze ziet er als volgt uit: 3SABC123456789)
    - Uw e-mail adres