Klacht POSTNL: Bezorger heeft niet aangebeld terwijl ik thuis was.

Julie

Voor de zoveelste keer is de bezorger gewoon langsgereden zonder aan te bellen en heeft mij als 'niet thuis' gemarkeerd... Heb al meerdere keren met Post NL gebeld en die zeggen dat ze het gaan oplossen en de bezorger erop aanspreken, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Ik heb de bezorger sinds ik hier woon (Oktober 2018) uberhaupt nog nooit gezien.

Dat ze ervoor zorgen dat de bezorger gewoon aanbelt (iedere keer) en desnoods over het hek klimt en een rondje om het huis loopt om te checken of er iemand thuis is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens heeft u al contact gehad met één van mijn collega's over deze zending. Op 29 april is er dan ook een klacht voor u doorgezet naar de teamleider van de betreffende bezorger. Dit zal binnen enkele dagen besproken worden. Het is niet mogelijk om nog een keer dezelfde klacht door te geven.