Klacht POSTNL: Bezorger heeft niet aangebeld

Klachtnummer
# 149010
Gebruiker
Fortuna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de derde keer gebeurt het dat de bezorger zonder aan te bellen een briefje achter laat dat ik niet thuis ben. Hiervoor heb ik voor ditzelfde adres al twee klachten ingediend omtrent éénzelfde incident, de laatste met het verzoek om een terugkoppeling te ontvangen. Deze heb ik nooit gehad. Dit is werkelijk te schandalig voor woorden, temeer omdat ik bij coolblue bestel, zodat het op zondag bezorgd wordt! De rest van de week ben ik niet in de gelegenheid om het pakket in ontvangst te nemen en aangezien het een zwaar pakket is, was ik niet van plan het af te halen.

De oplossing

Vandaag nog mijn pakket verzorgen en ik wens graag een degelijke terugkoppeling te ontvangen hoe dit in de toekomst voorkomen gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Mevrouw Muskens,

    Wat naar om te lezen dat dit nu al de derde keer is. Mijn oprechte excuses voor de situatie. Ik heb uw eerdere meldingen opgezocht en zie inderdaad dat er om een terugkoppeling gevraagd is (deze is ook genoteerd). Ik heb weer een melding/ klacht uitgezet, ook heb ik er weer een notitie bijgezet dat er nu wel een terugkoppeling kan komen naar u.

    Ik ga er vanuit u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

    Ik raad u aan wanneer u in de toekomst weer vragen en/ of opmerkingen heeft contact op te nemen via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Hans
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen