Klacht POSTNL: bezorger heeft niet gewacht tot ik de deur heb geopend

yibbeda

bezorger heeft pakket voor mijn deur neer gelegd en is weggereden

bezorger dient te wachten of er iemand thuis heeft hij niet gedaan

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket door de bezorger voor de deur is achtergelaten, zonder dat hij gewacht heeft of er iemand thuis was. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.