Klacht POSTNL: Bezorger IN huis

E.smit

Wij willen graag een klacht indienen tegen een collega van jullie. Ik lag ziek op bed en de bezorger is bij ons in huis geweest zonder aan te bellen of te roepen. Verder is diegene vis de keuken naar de trap gelopen en heeft daar het pakketje neer gelegd

Zorgen dat er wat aan gedaan word en in iedergeval contact opgenomen word met ons

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een medewerk(st)er van PostNL. U geeft aan dat deze persoon - zonder uw toestemming - in uw huis is geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Hoewel ik ervan uit ga dat de betreffende medewerk(st)er geen kwade bijbedoelingen heeft gehad, kan ik mij voorstellen dat u zich zeer onprettig voelt bij wat zich heeft voorgedaan. Uw klacht is op donderdag 24 september via de chat van PostNL in behandeling genomen. De betreffende medewerk(st)er is aangesproken op dit gedrag en heeft een officiële waarschuwing ontvangen. U mag ervan uitgaan dat deze situatie niet weer zal voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de eventuele schrik.