Klacht POSTNL: Bezorger IN huis

Klachtnummer
# 482791
Gebruiker
E.smit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij willen graag een klacht indienen tegen een collega van jullie. Ik lag ziek op bed en de bezorger is bij ons in huis geweest zonder aan te bellen of te roepen. Verder is diegene vis de keuken naar de trap gelopen en heeft daar het pakketje neer gelegd

Gewenste oplossing

Zorgen dat er wat aan gedaan word en in iedergeval contact opgenomen word met ons

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een medewerk(st)er van PostNL. U geeft aan dat deze persoon - zonder uw toestemming - in uw huis is geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Hoewel ik ervan uit ga dat de betreffende medewerk(st)er geen kwade bijbedoelingen heeft gehad, kan ik mij voorstellen dat u zich zeer onprettig voelt bij wat zich heeft voorgedaan. Uw klacht is op donderdag 24 september via de chat van PostNL in behandeling genomen. De betreffende medewerk(st)er is aangesproken op dit gedrag en heeft een officiële waarschuwing ontvangen. U mag ervan uitgaan dat deze situatie niet weer zal voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de eventuele schrik.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen