Klacht POSTNL: Bezorger incapabel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306710
Gebruiker
H.P. Glastra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks de melding van gisteren is wederom een pakket bij de buren afgegeven, terwijl ik gewoon thuis ben.

De oplossing

Ik EIS dat het pakket alsnog bezorgd wordt, zo niet eis ik schadevergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H.P. Glastra
    Datum
    Zoals van postnl te verwachten, geen reactie. Ik heb in een chat reeds aangegeven dat ik in het vervolg beter ga opletten wie de vervoerder is en of daar een wijziging in te maken is. Kan er niet op vertrouwen dat een betaalde dienst wordt nageleefd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.P. Glastra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?