Klacht POSTNL: bezorger is drie dagen onderweg.

Klachtnummer
# 183863
Gebruiker
wuyue
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op deze dinsdag heb ik een aangetekende brief gestuurd binnen N L. Waarom is de bezorger drie dagen onderweg? Kunt u naar mijn zending kijken met barcode 3SRPKS646253542 en postbus 280 7600AG

De oplossing

Vertel waar is de zending liggen en wanneer kan bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Li,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u graag de status van uw zending wilt weten. Ik heb de status voor u nagekeken en volgens mijn gegevens is de brief op 31-8 afgeleverd bij de postbus. Heeft u al contact gehad met de ontvanger? Mocht deze aangeven dat deze nog niets heeft ontvangen, wilt u dan contact opnemen met onze klantenservice? Er kan dan een onderzoek naar uw zending gestart worden.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sarah
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen