Klacht POSTNL: Bezorger is NIET geweest!

Klachtnummer
# 311670
Gebruiker
Justlinda8
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eerst was de tijd al opgeschoven, daarna stond op m’n PostNL app: we hebben u gemist, we komen maandag weer!!!!! Ik was gewoon thuis!!! Ze zijn gewoon niet aan de deur geweest.Ronduit SCHANDALIG voor je €4,95 verzendkosten!

Gewenste oplossing

Tegemoetkoming

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Korthof,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld om dit pakket aan te bieden en tevens geen bericht bij u heeft achtergelaten. Mijn excuses hiervoor.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er een klacht voor u is opgemaakt. U ontvangt hier verder geen bericht meer over, maar ik zie dat de leidinggevende op het bestelkantoor dit inmiddels heeft besproken met de betrokken medewerker om de bezorging weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen