Klacht POSTNL: Bezorger is niet geweest en met een smoes weer verder gereden

Klachtnummer
# 305283
Gebruiker
JGernaat1987
Datum
1 reactie

Details

De klacht

"We hebben u gemist, we komen nog een keer"

Zit hier gewoon thuis op de bank te wachten en de deurbel doet het prima. En daar blijf je dan een paar uur voor thuis.

3SCBLZ5276254

Video deurbel:

https://www.facebook.com/joey.gernaat/videos/1999621316777487/

De oplossing

Vandaag nog bezorgen aub.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gernaat,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet heeft ontvangen tijdens de eerste bezorgpoging. Ik vind dit erg vervelend en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Heeft u tijdens het eerste bezorgmoment ook een kennisgeving ontvangen van de bezorger? Ik hoor het graag, zodat ik uw klacht door kan geven aan de teamleider van de betreffende bezorger. Via die manier kunnen we het voorkomen voor de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?