Opgelost door POSTNL: Bezorger is te lui om op zaterdag te werken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 269619
Gebruiker
Janr7imi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag belangrijk pakket gemist maar niet getreurd volgens briefje komt de bezorger zaterdag tussen 11 en 13 uur zodat we toch zondag op vakantie kunnen zoals gepland
Maar helaas komt onze bezorger niet opdagen
Heeft volgens postnl tel medewerkster pakket ingescand dat we niet thuis zijn maar geen briefje in de bus!!!!!!!!
Volgens de medewerkster heeft hij erg veel paketten ingescand met niet thuis
Conclusie hij heeft gewoon op zaterdag dus niets bezorgd
En hierdoor onze vakantie niet door laten gaan
Je geloof toch zelf niet dat wij een zoo belangrijk pakket laten missen door niet thuis te zijn

De oplossing

Zo snel als mogenlijk mijn paket zodat we nog een paar dagen op vakantie kunnen
En een vergoeding voor de dagen dat ik wel de camping betaald heb maar er niet naar toe heb gekund

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Schuurman,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u vanwege het niet ontvangen van het pakket niet op vakantie kon gaan met uw gezin. Het spijt me om dit te horen.

    Ik zie dat u eerder contact heeft gehad met mijn collega's van de klantenservice. Er is een klacht voor u ingediend dat de bezorger tot twee keer toe niet bij u is geweest. Uw klacht is in de tussentijd door een leidinggevende met de bezorger besproken en er is geconcludeerd dat de bezorger inderdaad niet goed heeft gehandeld. Mijn excuses hiervoor. Er zijn passende maatregelen genomen waar ik vanwege de privacy van de bezorger niet op in kan gaan.

    Nadat de bezorging op maandag 7 augustus niet is gelukt, is uw pakket sinds dinsdag 8 augustus op te halen bij de Primera aan de Bellestein 45. Als u uw ID en Track&Trace-code meeneemt, kunt u het pakket hier ophalen.

    PostNL is niet verantwoordelijk voor gevolgschade en om die reden kan ik u geen compensatie aanbieden voor de kosten van de camping. Hoewel u natuurlijk niet kon weten dat de bezorging niet goed kon gaan, wil ik u een tip meegeven. U kunt na een mislukte bezorgpoging het pakket ook naar een afhaallocatie laten sturen, zodat u het hier op kunt halen. Dit kunt u regelen via www.postnl.nl/nietthuis.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janr7imi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing was er niet alleen excuses meer niet Bezorger heeft schijnbaar wel ontslag gehad want heb hem niet meer gezien
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen