Klacht POSTNL: Bezorger jokt over niet thuis zijn van ontvanger.

Klachtnummer
# 320473
Gebruiker
J.L. Doornekamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje zou tussen 13.30 en 15.30 uur bezorgd worden. Thuis gebleven. Niemand gezien terwijl ik thuis was en de bel in de gaten hield. Op internet een bericht dat bezorger mij om 14.50 "gemist" had. Is dus een leugen, hij is gewoon niet geweest en geen briefje in de bus. Dit is de zoveelste keer bij postnl Ik laat niets meer door hen bezorgen! Ik haal het zonodig wel af.

De oplossing

Ik heb al een klacht bij hen ingediend en ben mijn vertrouwen in postnl verloren. Ik voel mij in de maling genomen. Ik adviseer internetwinkels een andere vervoerder te kiezen. Dit heb ik nog nooit bij UPS en DHL etc meegemaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Doornekamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht hier op Klachtenkompas. Uit uw bericht maak ik op dat u thuis was op het moment dat de bezorger langs kwam met uw pakket. U geeft aan geen briefje te hebben ontvangen. Graag wil ik hierop reageren.

    U geeft aan dat er al een klacht is ingediend betreft deze situatie. Echter kan ik geen klacht in ons systeem vinden. Ik zou dan ook graag nog wel een klacht voor u willen doorsturen. Kunt u mij hiervoor nog vertellen of de deurbel wel zijn werk doet? En zou u mij nog een e-mailadres kunnen sturen? Dan zet ik de klacht gelijk voor u door naar de leidinggevende van de bezorger. Hij zal dit bespreken met de bezorger en indien nodig passende maatregelen nemen. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Lian
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen