Klacht POSTNL: Bezorger komt afspraken niet na

Cc

Maandag om 0045 is er een mail met bezorgtijden voor de maandag ochtend verstuurd
Aagezien ik niet thuis was is er de dinsdsg erna een tweede zelfde poging gedaan,
Ik heb de dinsdag vrijgenomen en om 1050 zag ik zittend in mijn woonkamer een mail dat de bezorger om 1030 een poging tot bezorgen heeft gedaan maar weer geen gehoor heeft gekregen. Ik wad op dat moment thuis. Er is toen weer geen brief in de brievenbus gestoken en de buren waren op dat moment ook gewoon thuis. Ik heb om 1050 telefonisch contact met postnl opgenomen en verzocht het pakket diezelfde dag alsnog te laten bezorgen. Er is mij toen verzekerd dat dit absoluut onmogelijk was. Men stelde voor om de woensdag mijn pakket zo laat mogelijk op de dag te laten bezorgen en mijn telefoonnummer te noteren zodat ik een uur voor de vewachte bezorgtijd gecontact kon worden. Ik kreeg geen telefoon en las dat er om 1212 in de middag weer een poging gedaan was.na tel contact postnl bleek men een geheel ander 06 nr te hebben

Contact opnemen met mij.
Excuses
Afspraak maken voor bezorgen pakket die past in mijn planning en waar de bezorger de afspraken nakomt die zijn gemaakt.
Gemaakte telefoonkosten vergoeden

Geachte heer C.

Uit uw verhaal begrijp ik dat uw bezorging niet volgens plan liep en dat gemaakte afspraken niet zijn nagekomen. Dat spijt mij om te horen, mijn excuus hiervoor!

Ik zie dat uw zending via Extra@Home is vervoerd. Dit bedrijf valt onder het overkoepelende geheel van PostNL, echter opereren zij zelfstandig met een eigen klantenservice. Ik wil u daarom ook graag verwijzen naar hen. U kunt ze bereiken op: 088-2363764

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Jos
    PostNL