Klacht POSTNL: Bezorger komt gewoon niet langs

DennisBroek

Ik ben speciaal thuis gebleven want het pakket zou bezorgd worden tussen 12:30 en 14:30 maar om 17:45 krijg ik ineens een bericht op me telefoon dat ik het pakket maandag kan ophalen om 15:00. Ga ik in de brievenbus kijken ligt er geen kaartje in dus de bezorger is gewoon niet geweest.

Dit noem ik nou niet bepaald klant vriendelijk.

Ik verwacht dat het product kosteloos bezorgd word op een tijdstip naar keuze want heb de hele middag thuis gezeten terwijl ik kon werken.

Geachte heer Van den Broek,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de bezorger heeft gemist en geen kennisgeving heeft mogen ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Het pakket in kwestie is op 28 mei om 14.31u op uw adres aangeboden. Op dit moment had u hierover geïnformeerd moeten worden. Ik heb uw melding onder nummer 02875470 direct doorgezet, zodat de bezorger in kwestie hierop wordt aangesproken en herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

Sven
    PostNL