Klacht POSTNL: Bezorger komt gewoon niet langs

Klachtnummer
# 169948
Gebruiker
DennisBroek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben speciaal thuis gebleven want het pakket zou bezorgd worden tussen 12:30 en 14:30 maar om 17:45 krijg ik ineens een bericht op me telefoon dat ik het pakket maandag kan ophalen om 15:00. Ga ik in de brievenbus kijken ligt er geen kaartje in dus de bezorger is gewoon niet geweest.

Dit noem ik nou niet bepaald klant vriendelijk.

De oplossing

Ik verwacht dat het product kosteloos bezorgd word op een tijdstip naar keuze want heb de hele middag thuis gezeten terwijl ik kon werken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van den Broek,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de bezorger heeft gemist en geen kennisgeving heeft mogen ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

    Het pakket in kwestie is op 28 mei om 14.31u op uw adres aangeboden. Op dit moment had u hierover geïnformeerd moeten worden. Ik heb uw melding onder nummer 02875470 direct doorgezet, zodat de bezorger in kwestie hierop wordt aangesproken en herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen