Klacht POSTNL: Bezorger komt niet langs, is waarschijnlijk liever lui.

Robert Ghielen

Beweren dat ik niet thuis was. Niemand gezien, geen briefje niks.

Dat mijn aangetekend pakketje als nog word bezorgt...

Geachte heer Ghielen,

Bedankt voor het sturen van uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat u een aangetekende pakket afgelopen zaterdag niet is bezorgd. Graag ga ik hieronder in op uw klacht.

U geeft aan dat u afgelopen zaterdag een pakket verwachtte en de bezorger niet langs is geweest en geen briefje heeft achtergelaten. Volgens mijn informatie is uw klacht afgelopen weekend gemeld en zou de zending vandaag wel zijn afgeleverd. Dit betekent dat ik niet nog een klacht kan registreren en de zending is bezorgd. Mocht dezelfde situatie zich in de toekomst nog eens voordoen, dan hoor ik graag weer van u.

Robert Ghielen
Niets, moest gewoon een twee dagen wachten. En de chauffeur blijft erbij dat ik niet thuis was. Is bezorgt door A&S expresse. Wat een "but" bedrijf. Ik zeg, als ze iets willen goed d open, NEEM EIGEN NEDERLANDS PERSONEEL AAN DAT WEL WIL WERKEN.