Klacht POSTNL: Bezorger komt niet langs, is waarschijnlijk liever lui.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366458
Gebruiker
Robert Ghielen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beweren dat ik niet thuis was. Niemand gezien, geen briefje niks.

De oplossing

Dat mijn aangetekend pakketje als nog word bezorgt...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Ghielen,

    Bedankt voor het sturen van uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat u een aangetekende pakket afgelopen zaterdag niet is bezorgd. Graag ga ik hieronder in op uw klacht.

    U geeft aan dat u afgelopen zaterdag een pakket verwachtte en de bezorger niet langs is geweest en geen briefje heeft achtergelaten. Volgens mijn informatie is uw klacht afgelopen weekend gemeld en zou de zending vandaag wel zijn afgeleverd. Dit betekent dat ik niet nog een klacht kan registreren en de zending is bezorgd. Mocht dezelfde situatie zich in de toekomst nog eens voordoen, dan hoor ik graag weer van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert Ghielen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, moest gewoon een twee dagen wachten. En de chauffeur blijft erbij dat ik niet thuis was. Is bezorgt door A&S expresse. Wat een "but" bedrijf. Ik zeg, als ze iets willen goed d open, NEEM EIGEN NEDERLANDS PERSONEEL AAN DAT WEL WIL WERKEN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen