Klacht POSTNL: Bezorger komt niet langs maar zegt dat ik niet thuis was

Klachtnummer
# 416700
Gebruiker
YOom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger van PostNL heeft niet aangebeld, niks in de brievenbus gedaan maar wel doorgegeven dat hij/zij om 16:48 14-1-2020 kon zien dat niemand thuis was, dit is nogal vreemd omdat er 5 mensen in de woonkamer zaten zonder dat er iets voor het raam zat.

De oplossing

Ik wil graag dat het pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de bezorger 14 januari niet meer is gelukt, de bezorger hoort dan natuurlijk wel altijd een briefje in de bus te gooien. Ik heb hier een melding van gemaakt, we gaan dit bespreken met de betrokken bezorger dus ik verwacht dat het niet weer gebeurt. Ik zie dat het pakket ondertussen gelukkig is bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?