Klacht POSTNL: bezorger komt niet opdagen op afgesproken dag/tijdstip

Klachtnummer
# 358113
Gebruiker
Almere2019
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dinsdag kwam er een pakket waarvoor ik moest tekenen. Ik was niet thuis. Aangezien ik overdag zelden thuis ben heb ik op de site van de PostNL gekozen voor avondbezorging en daarvoor extra betaald. Gisteravond thuisgebleven voor het pakket, 4 uur zitten wachten. Geen postbode. De klachtenafhandeling van de PostNL was waardeloos. Heel fijn dat ze cursus hebben gehad in het afhandelen van klachten maar het wekt alleen maar meer ergenis op met opmerkingen, ik begrijp uw frustratie, kennelijk was dit een belangrijk pakket, helaas laat het systeem ons niet toe wijzigingen aan te brengen.... Daar gaat het niet om ik wil mijn pakket, ik heb gekozen en betaald voor avond bezorging, bied deze dienst dan niet aan als jullie het niet kunnen waarmaken of denk mee met het bieden van een oplossing, bezorgen op een ander locatie, ophalen op een PostNL punt, etc... Al deze oplossingen waren niet mogelijk. Pakket gaat nu terug naar winkel.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze geen beloftes doen die ze niet kunnen/willen waarmaken of de mogelijkheid bieden voor een alternatieve bezorging

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Almere2019
    Datum
    Beste PostNL,

    Inmiddels is het pakket bezorgt. Helaas heb ik de track & tracé code niet meer. Wel kan ik jullie informeren dat avond bezorging in gebied zelden werkt. Mijn klacht is dan ook bied het dan ook niet aan.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen