Klacht POSTNL: bezorger komt niet opdagen op afgesproken dag/tijdstip

Almere2019

Dinsdag kwam er een pakket waarvoor ik moest tekenen. Ik was niet thuis. Aangezien ik overdag zelden thuis ben heb ik op de site van de PostNL gekozen voor avondbezorging en daarvoor extra betaald. Gisteravond thuisgebleven voor het pakket, 4 uur zitten wachten. Geen postbode. De klachtenafhandeling van de PostNL was waardeloos. Heel fijn dat ze cursus hebben gehad in het afhandelen van klachten maar het wekt alleen maar meer ergenis op met opmerkingen, ik begrijp uw frustratie, kennelijk was dit een belangrijk pakket, helaas laat het systeem ons niet toe wijzigingen aan te brengen.... Daar gaat het niet om ik wil mijn pakket, ik heb gekozen en betaald voor avond bezorging, bied deze dienst dan niet aan als jullie het niet kunnen waarmaken of denk mee met het bieden van een oplossing, bezorgen op een ander locatie, ophalen op een PostNL punt, etc... Al deze oplossingen waren niet mogelijk. Pakket gaat nu terug naar winkel.

Ik wil dat ze geen beloftes doen die ze niet kunnen/willen waarmaken of de mogelijkheid bieden voor een alternatieve bezorging

- De track & trace code

Almere2019
    Beste PostNL,

Inmiddels is het pakket bezorgt. Helaas heb ik de track & tracé code niet meer. Wel kan ik jullie informeren dat avond bezorging in gebied zelden werkt. Mijn klacht is dan ook bied het dan ook niet aan.