Klacht POSTNL: Bezorger laat het pakket achter terwijl er niemand thuis is.

Greg

Bezorger mijn pakket zomaar in de tuin waar iedereen bij kan.

Fatsoenlijk afleveren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket/ Deze was in uw tuin achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is vanzelfsprekend niet de bedoeling dat een pakket onbeheerd wordt achter gelaten. Mijn excuses dat dit wel is gebeurd. Ik wil hier graag een klacht over doorgeven zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.