Opgelost door POSTNL: Bezorger lever pakketten niet meer bij de voordeur af.

M.A. Kolner

Ik woon op de derde etage van een flat zonder lift. Tot voor kort werden pakketten altijd aan de voordeur bezorgd. Maar tegenwoordig weigert de bezorger naar boven te komen en deponeert hij de pakketten in de openbare hal. Kan dit zomaar? Ik laat namelijk regelmatig bezorgen omdat ik op leeftijd ben. Bij andere vervoersbedrijven wordt wel gewoon naar boven gebracht.

De bezorger aanspreken

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop pakketten op uw adres worden bezorgd. De chauffeur laat uw pakketten onbeheerd achter in de centrale hal. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet de bedoeling dat uw pakketten in de centrale hal worden gedeponeerd. Uw klacht staat geregistreerd en zal binnen twee werkdagen na vandaag met de verantwoordelijke chauffeur besproken worden. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op de klacht, maar de situatie zou wel moeten verbeteren.

M.A. Kolner
Bezorger is aangesproken door zijn werkgever. Hij sprak mij vervolgens op straat aan, aanvankelijk nogal agressief en blijft beweren dat hij niet boven hoeft te bezorgen. Naderhand zijn we overeengekomen dat hij dat voortaan wel gaat doen (bij mij dan weliswaar). Ik hoop dat hiermee de zaak is opgelost.