Opgelost door POSTNL: Bezorger lever pakketten niet meer bij de voordeur af.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456157
Gebruiker
M.A. Kolner
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon op de derde etage van een flat zonder lift. Tot voor kort werden pakketten altijd aan de voordeur bezorgd. Maar tegenwoordig weigert de bezorger naar boven te komen en deponeert hij de pakketten in de openbare hal. Kan dit zomaar? Ik laat namelijk regelmatig bezorgen omdat ik op leeftijd ben. Bij andere vervoersbedrijven wordt wel gewoon naar boven gebracht.

De oplossing

De bezorger aanspreken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop pakketten op uw adres worden bezorgd. De chauffeur laat uw pakketten onbeheerd achter in de centrale hal. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet de bedoeling dat uw pakketten in de centrale hal worden gedeponeerd. Uw klacht staat geregistreerd en zal binnen twee werkdagen na vandaag met de verantwoordelijke chauffeur besproken worden. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op de klacht, maar de situatie zou wel moeten verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.A. Kolner
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger is aangesproken door zijn werkgever. Hij sprak mij vervolgens op straat aan, aanvankelijk nogal agressief en blijft beweren dat hij niet boven hoeft te bezorgen. Naderhand zijn we overeengekomen dat hij dat voortaan wel gaat doen (bij mij dan weliswaar). Ik hoop dat hiermee de zaak is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen