Klacht POSTNL: bezorger levert brieven slecht of niet optijd

Klachtnummer
# 443792
Gebruiker
stevenvdoel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

post bezorger komt langs en levert de helft bij ons en de andere post voor ons in een flat 1 km verderop.....

De oplossing

graag een andere bezorger op onze wijk zetten die wel kan lezen en zien wie waar woont

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uiteraard is het wel de bedoeling dat uw post ook op uw adres wordt geleverd. Is de fout geleverde post wel keurig aan uw adres geadresseerd? In dat geval ontvang ik graag uw e-mailadres en verneem ik op welk adres de post verkeerd geleverd is, en wanneer dit voor het laats gebeurd is. Dan ga ik hier achteraan!

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uiteraard is het wel de bedoeling dat uw post ook op uw adres wordt geleverd. Is de fout geleverde post wel keurig aan uw adres geadresseerd? In dat geval ontvang ik graag uw e-mailadres en verneem ik op welk adres de post verkeerd geleverd is, en wanneer dit voor het laats gebeurd is. Dan ga ik hier achteraan!

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen