Klacht POSTNL: Bezorger liegt over dat we niet thuis waren

g0tcha

Het pakket een koffiezetapparaat van 600 euro , zou vandaag door moeite van het leverings bedrijf, vandaag tussen 1335 en 1600 bezorgt worden. Echter , wij beide thuis,1 in huiskamer met zicht op voortuin ,pad naar voordeur en 1 richtings verkeer straat , met nieuwe luide deurbel boven en beneden, kregen om 1336 bericht dat "we niet thuis waren"en dat bezorgen niet gelukt was. Post nl gebeld en dame zou het gaan regelen ECHTER NIETS MEER VERNOMEN! totdat ik bericht kreeg dat maandag middag om 1500 het pakket geleverd zou worden.
Schandalig. 8 januari 13:36

Zending is gesorteerd
7 januari 18:10
Zending is ontvangen door PostNL
7 januari 15:45
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Ontslaan met deze "bezorger "is niemand geholpen in lockdown !

g0tcha
    Update pakket wordt niet zoals normaal een 2de keer aangeboden MAAR GAAT DIRECT DOOR NAAR OPHAAL PUNT... ik ben al 19 jaar fysiek beperkt en nu zal ik dus of iemand moeten machtigen en vragen om het op te halen of daar laten staan 7 dagen...en wachten totdat bedrijf opnieuw zend want dit was de laatste in voorraad...belachelijk...ik eis persoonlijk excuses

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat de bezorger niet is langs geweest op uw adres. Ik kan mij voorstellen dat dit frustrerend voor u is zeker omdat er meerdere personen aanwezig zijn geweest. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

Ik zet uw melding door naar de leidinggevende van de bezorger zodat deze aangesproken kan worden op het feit dat er gewoon op uw adres aangeboden dient te worden. Ik verwacht dan ook dat een dergelijke situatie zich niet meer voordoet in de toekomst.

Uit mijn systeem blijkt dat het gelukkig gelukt is om het pakket af te laten halen. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

g0tcha
    Ik lag te rusten. Idd hulp gehad bij het ophalen. Het verklaard niet waarom pakket,600 euro, in corona lockdown tijd, niet een 2de maal is aangeboden. Wat wel gangbaar is. Mijn zoon wil best officiële verklaring afleggen dat hij van 1330 tot 1415 beneden bij voortuin heeft gezeten. 1336 kwam bericht dat we miet thuis waren. Koffie specialist die veel moeite heeft gedaan om pakket de volgende dag te laten bezorgen ,heeft ook een klacht ingediend. Ik wacht af wat hier verder mee gebeurd. Een excuus van bezorger zelf,lijkt me op zijn plaats. Ik vind het ook geen probleem om desbetreffende uit te leggen waarom het van belang is ,zeker voor mij ( al 19 jaar door ziekte fysiek beperkt) dat paketten aankomen. En dat zijn/haar vak..belangrijk werk is..zeker voor mensen die afhankelijk zijn. Mvg

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog een opmerking heeft over de levering op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Pakketten worden al een paar jaar maar één keer aangeboden voordat ze naar een servicepunt gaan. Maar ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u fysiek niet in staat bent om een pakket af te halen aangewezen bent op een ander.

Misschien is het een idee om een afgesloten bak neer te zetten in uw tuin. U kunt via de app dan aangeven dat het geleverd mag worden op een speciale plaats. Hierdoor voorkomt u dat u het pakket moet afhalen. Voor meer informatie hierover wil ik u verwijzen via onderstaande link.