Klacht POSTNL: Bezorger moest naar 2e verdieping en vond dat te veel zeker met pakket.

Klachtnummer
# 334719
Gebruiker
Herman55
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten worden afgeleverd bij buren terwijl ik gewoon naast de deurbel zit.

De oplossing

Bezorger zijn loon korten want waarschuwingen helpen niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat u tevens contact heeft opgenomen met de onze klantenservice. Uw klacht is door een collega geregistreerd. Deze wordt besproken met de verantwoordelijke medewerker om herhaling te voorkomen. U ontvangt hierop geen reactie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen