Klacht POSTNL: Bezorger moet mijn pakket aan huis bezorgen

Sara

Bezorger zet bij de status dat ik niet thuis ben, terwijl ik de hele dag op pakket zit te wachten. Vervolgens doet de bezorger dit de volgende dag weer en bezorgt de pakketjes bij een postnl afhaallocatie. Dit gebeurt al weken!! BELACHELIJK!! Laat uiteraard ook geen briefje achter in de brievenbus.

Bezorger aanspreken dat hij gewoon zijn werk moet doen en mijn pakket thuis bezorgen ipv postnl locatie.

Volgens mijn gegevens heeft u al contact gehad over deze situatie met mijn collega van de klantenservice. Daar is ook een klacht voor u doorgegeven en deze is inmiddels besproken met de betreffende bezorger. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.