Klacht POSTNL: Bezorger moet mijn pakket aan huis bezorgen

Klachtnummer
# 375839
Gebruiker
Sara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger zet bij de status dat ik niet thuis ben, terwijl ik de hele dag op pakket zit te wachten. Vervolgens doet de bezorger dit de volgende dag weer en bezorgt de pakketjes bij een postnl afhaallocatie. Dit gebeurt al weken!! BELACHELIJK!! Laat uiteraard ook geen briefje achter in de brievenbus.

De oplossing

Bezorger aanspreken dat hij gewoon zijn werk moet doen en mijn pakket thuis bezorgen ipv postnl locatie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u al contact gehad over deze situatie met mijn collega van de klantenservice. Daar is ook een klacht voor u doorgegeven en deze is inmiddels besproken met de betreffende bezorger. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen