Klacht POSTNL: Bezorger niet geweest

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405026
Gebruiker
demon76
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag zou mijn helm geleverd worden, tevens zou ik vandaag ook een urn op moeten halen, mijn vrouw die eigenlijk thuis zou blijven om het pakket in ontvangst te nemen ,is de urn gaan halen, vervolgens krijg ik op me app een melding ,we hebben u gemist, geen briefje in de brievenbus,geen bus in de straat geweest,en geen bezorger gezien,vervolgens staat er in de app morgen kunt u het pakket ophalen bij post.nl agenschap vanaf 15:00 uur, en 10 min later staat er u kunt u pakket ophalen vandaag.
Dit is al de zoveelste keer,ongeacht welke bezorger, of ze zitten aan je motor, of er is altijd wel wat , maar dit vanvandaag slaat werkelijk alles.
Post.nl jullie gaan hier echt wat aan doen en ik eis een excuus op ze minst

De oplossing

Ten eerste een dik excuus, en vooral omdat mij gevraagd was om de urn op te halen.
En een tegemoetkoming voor de zoveelste keer dat we weer overal achteraan moeten bellen ,weer vervoer moeten nemen om het pakket op te halen, en op staande voet ontslag voor deze lapzwans van een bezorger, die niet alleen te lui is,maar ook met ze handen aan prive spullen zit,en nu het zelfs zo hoog opdrijft dat ik mijn taak niet heb kunnen uitvoeren om de urn op te halen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft dat uw pakketje direct naar een PostNL locatie is gegaan, zonder dat de bezorger bij u langs is geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ten eerste natuurlijk mijn excuus over deze situatie. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de bezorger een pakket direct naar de PostNL locatie brengt, zonder eerst bij u aan te bellen. Ik zie ook dat u de klacht ook al via de telefoon bij ons hebt ingediend. De leidinggevende van de bezorger zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    demon76
    Datum
    Dit is nou typisch weer een onmenselijk antwoord.
    Er is totaal geen medeleven ,dit antwoord kan ik dromen ,al zo vaak gehoord,
    Tis toch vreemd dat ze zelfs bij de deen supermarkt gister middag ,de stoom uit hun oren kwam ,omdat bijna alle pakketten daar zijn afgeleverd.
    Maar wij als consument mogen wel de kosten betalen om overal achteraan te bellen ,er heen gaan om je pakket ophalen ,voor de 10e keer maar bij post.nl gaat geen lampje branden ,van HÉ,dit kan gewoon niet, maar ja bijna 40.000 klachten ,waarschijnlijk meer , dat zegt nog niet genoeg.En met gewoon ,...oooo sorry daar neem ik geen genoegen mee...hoe zou u zich voelen als een fam lid overlijdt en u kan daar niet heen om de urn op te halen,wat u gevraagd is om te doen,maar niet kan omdat de post bezorger voor de zoveelste keer weer niet komt,en al hadt die wel gekomen accepteert hij geen handtekening voor ontvangst van mijn vrouw,dus hadt ik toch thuis moeten blijven.Daarbij zou een training socialiteit ook niet verkeerd zijn ....en wat ook zo knap is , wel het pakket inscannen dat ie geleverd is.

    1 GROTE puinhoop totaal telefonisch niet bereikbaar, alleen klantenservice ,dat tikt lekker aan, dan kan ik net zo goed mevrouw bellenben zeggen excuus want dat is wat je steeds te horen krijgt ,maar een oplossing ho maar
  3. Auteur
    demon76
    Datum
    Nee ik neem geen contact op met klantenservice want er is geen service,het wordt nu ,hier opgelost.
    Zo niet dan gaan we juridische stappen ondernemen .
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie.

    Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend moet zijn dat u de urn niet hebt kunnen ophalen. Wij kunnen echter geen rekening houden met de persoonlijke situaties van de geadresseerden.
    Ik zie dat u uw pakket dezelfde dag hebt opgehaald en dat het in uw bezit is. Ik kan verder niets voor u betekenen. Ik kan u geen tegemoetkoming aanbieden hiervoor.

    Mocht u juridische stappen willen ondernemen dan bent u daar vrij in.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
demon76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jullie houden nergens rekenschap mee, als ik alle kosten bij elkaar opreken van de afgelopen 2 jaar, dan kan je 12 mensen ontslaan en mij de kosten vergoeden. De oplossing voor post.nl is failliet gaan, nergens nemen jullie verantwoording voor,alles wordt neergelegen bij de consument. T heeft niks te maken met de urn alleen, maar wij moeten wel rekenschap houden met alle fouten die jullie maken. Maar idd wij gaan juridische stappen ondernemen, en weer lekker makkelijk er vanaf komen ,want discussiëren kunnen jullie niet,hadt ook niet anders verwacht van een callcenter dat via een boekje werkt. Jullie weten niet eens hoe jullie eigen app werkt. Dat zegt genoeg over de gang van zaken hoe het bij jullie er aan toe gaat...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?