Klacht POSTNL: Bezorger niet op komen dagen

Nelleke

Zaterdag 5 juli zou tussen 14.08 en 16.08 een wasmachine bij mij bezorgd worden. Er kwam niemand. Om 17.42 heb ik het contactnummer 0882363764 gebeld. Er werd gezegd dat er vertraging was maar de bezorger kwam eraan. Om 18.53 heb ik nogmaals dit nummer gebeld, weer werd mij verzekerd dat ik de volgende op de lijst was. Er kwam niemand en ik heb geen enkel bericht gehad dat de aflevering niet doorging. Maandag 7 juli heb ik weer gebeld, het was onduidelijk wat er gebeurd was en er was geen werkorder achtergelaten maar de machine kon pas dinsdag worden bezorgd, ik zou dan weer 's avonds een sms krijgen.
Mijn klacht is dat ik van 2 uur 's middags tot 8 uur 's avonds voor niets heb zitten wachten. Vervolgens kon pas dinsdag alsnog geleverd worden i.p.v. maandag, en moest ik hiervoor een halve dag vrij nemen. Ik vind het sowieso belachelijk dat er pas s'avonds om 21.45 uur een sms gestuurd wordt wanneer er de volgende dag afgeleverd wordt, dan kun je niets meer regelen met werkgever.

Ik wens compensatie voor de halve vakantie dag die ik nu heb moeten opnemen.

Geachte Heer/mevrouw N. De Boer,Ik heb het idee dat dit om een zending van Extra@Home gaat? In dat geval kunt u contact opnemen met de afzender over uw klacht. Deze kan namens u het contact met PostNL opnemen. Wellicht kunnen zij u hierin een compensatie bieden. Is dit niet het geval dan zou ik graag een barcode van u ontvangen. Vanuit PostNL kan ik u helaas niet compenseren voor het wachten. Wel wil ik u excuses aanbieden voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaldo Veeman
    Nelleke
    Het is inderdaad extra@home maar hun contactadres is extra.at.home@postnl.nl dus ik begrijp niet waarom ik hier niet de klacht kan indienen. Er staan 2 barcodes op de verpakking: 007842620030 en 06200340407408930008
    Geachte mevrouw de Boer,Via onze pakketdienst verstuurt u pakketten van maximaal 30 kilo, Ook geld er een maximum formaat.Is uw pakket groter of zwaarder? Dan is het helaas niet mogelijk om deze met PostNL Pakketten te vervoeren. Dit is de reden dat de afzender heeft gekozen voor Extra@Home. Daar zal de klacht dan ook kenbaar moeten worden gemaakt.Helaas is het niet mogelijk om dit via ons te doen.
    Ik wil u dan ook adviseren om contact op te nemen met de afzender.Deze barcodes zijn ook niet bekend, normaliter begint normaliter met 3S.In de veronderstelling u hierbij voldoende te hebben geínformeerd.Met vriendelijke groet,Edith