Klacht POSTNL: Bezorger pakket bezorgd pakket niet

Oogly

Vandaag weer voor de zoveelste keer.
Een briefje in de brievenbus dat mij verteld dat ik niet thuis ben terwijl ik de hele tijd aanwezig was.

Is er een onderlinge competitie bij de PostNL om te zien wie de meeste, en het snelst zijn niet-thuis briefjes kwijt kan?

Het briefje zelf is ook niet ingevuld. Geen datum, geen naam/adress. Komt nog eens bij dat beide buren gewoon de hele dag thuis zijn, had ook nog gekund.

Misschien gewoon aanbellen of kloppen (als de deurbel het niet doet, he samson) of anders eens ophouden met het inhuren van Temp werkers die nergens een bal om geven.

Geachte heer/mevrouw James,

Uit uw verhaal begrijp ik dat u meerdere keren en briefje ontvangt voor een pakket wanneer u gewoon thuis blijkt te zijn.

Allereerst wil ik u vragen of uw bel wel goed en duidelijk werkt. Wanneer dit niet het geval is, zou het dus kunnen dat u thuis bent en een briefje ontvangt.
    Wanneer dit het geval is, zou ik graag een klacht voor u aanmaken zodat dit met de betreffende bezorger wordt besproken.

Heeft u misschien zelf nog de 3S-code van het pakket of de buitenlandse tracking code? Als ik daarbij ook uw mail mag ontvangen kan ik hiermee verder aan de slag om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Ik hoop spoedig van u te horen,

Jos
    Klantenservice Jos
    Oogly
    De klacht is al ingediend en het pakket heb ik zelf opgehaald.
    Trage behandeling