Klacht POSTNL: bezorger pakketten te lui om kaartje in de bus te doen

spoeliewoelie

Pakket vanuit het buitenland drie keer geprobeerd af televeren maar niet geluk niet een eens een kaartje in de bus van (u bent niet thuis u kunt het ophalen bij het postkantoor.
Nu blijkt het pakket weer retour te zijn gestuurd dit ivm niet op tijd ophalen van het pakket op het post kantoor.
Dit omdat ik niet weet dat het daar ligt.

Ik zou graag willen dat die gene die de pakketten bezorgt in onze buurt meer met zijn werk bezig is dan de deuren voorbij te lopen.
En de tijd neemt om een kaartje in de bus te doen zodat diegene waarvoor het pakket bestemd is niet hoeft te wachten tot zijn pakket weer retour gaat.
En gewoon een kaartje krijgt dat je het zelf kunt ophalen.
Dit is mij nu 5 keer gebeurt gewoon luiigheid.
Gaat om een pakket bezorger met blond haar komt regelmatig door de straat maar weet nog niet wat structuur is.
Bezorger bezorgt in regio Leeuwarden-Valeriuskwartier.

spoeliewoelie
    Net als de post te traag om te versturen of te bezorgen.
    Tijd voor een nieuwe wind in Nederland weg met dit concept.
    Geachte heer, mevrouw,

Erg vervelend dat de bezorger geen briefje bij u in de bus heeft gedaan na de gemiste bezorgpogingen met als gevolg dat het pakket nu retour is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Om de service in de toekomst te verbeteren zou ik hier graag namens u een klacht over registreren.

* uw e-mailadres.

* Track & Trace code van het pakket.