Klacht POSTNL: bezorger pakketten te lui om kaartje in de bus te doen

Klachtnummer
# 347163
Gebruiker
spoeliewoelie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket vanuit het buitenland drie keer geprobeerd af televeren maar niet geluk niet een eens een kaartje in de bus van (u bent niet thuis u kunt het ophalen bij het postkantoor.
Nu blijkt het pakket weer retour te zijn gestuurd dit ivm niet op tijd ophalen van het pakket op het post kantoor.
Dit omdat ik niet weet dat het daar ligt.

De oplossing

Ik zou graag willen dat die gene die de pakketten bezorgt in onze buurt meer met zijn werk bezig is dan de deuren voorbij te lopen.
En de tijd neemt om een kaartje in de bus te doen zodat diegene waarvoor het pakket bestemd is niet hoeft te wachten tot zijn pakket weer retour gaat.
En gewoon een kaartje krijgt dat je het zelf kunt ophalen.
Dit is mij nu 5 keer gebeurt gewoon luiigheid.
Gaat om een pakket bezorger met blond haar komt regelmatig door de straat maar weet nog niet wat structuur is.
Bezorger bezorgt in regio Leeuwarden-Valeriuskwartier.

2 reacties

  1. Auteur
    spoeliewoelie
    Datum
    Net als de post te traag om te versturen of te bezorgen.
    Tijd voor een nieuwe wind in Nederland weg met dit concept.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg vervelend dat de bezorger geen briefje bij u in de bus heeft gedaan na de gemiste bezorgpogingen met als gevolg dat het pakket nu retour is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Om de service in de toekomst te verbeteren zou ik hier graag namens u een klacht over registreren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:


    * uw e-mailadres.

    * Track & Trace code van het pakket.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?