Klacht POSTNL: bezorger post.nl laat pakketjes achter op onveilige plaats

J d B

bezorger post.nl laat pakketjes achter op onveilige plaats (zet pakketjes voor een ieder zichtbaar voor de voordeur neer en gaat er weer vandoor)

bezorgers in dienst nemen die aanbellen en wachten tot de deur open gaat en de pakketjes gewoon op normale manier overhandigd

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketten die onbeheerd worden achtergelaten en er niet wordt aangebeld door de bezorger.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger het pakket onbeheerd achter laat. Uw klacht heb ik dan ook uitgezet naar het verantwoordelijk depot. Daar zal de bezorger intern op zijn manier van werken worden aangesproken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak