Klacht POSTNL: bezorger post.nl laat pakketjes achter op onveilige plaats

Klachtnummer
# 524416
Gebruiker
J d B
Datum
1 reactie

Details

Klacht

bezorger post.nl laat pakketjes achter op onveilige plaats (zet pakketjes voor een ieder zichtbaar voor de voordeur neer en gaat er weer vandoor)

Gewenste oplossing

bezorgers in dienst nemen die aanbellen en wachten tot de deur open gaat en de pakketjes gewoon op normale manier overhandigd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketten die onbeheerd worden achtergelaten en er niet wordt aangebeld door de bezorger.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger het pakket onbeheerd achter laat. Uw klacht heb ik dan ook uitgezet naar het verantwoordelijk depot. Daar zal de bezorger intern op zijn manier van werken worden aangesproken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen