Klacht POSTNL: Bezorger PostNL heeft geen zin in gedoe

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413248
Gebruiker
J.F.Z. Melles
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wij wonen in appartementencomplex met 36 adressen. Er is een bellenbord en een binnentuin. Bezorger PostNL moet wel stukje lopen. Dat is gedoe, dus dan maar niet bellen en gelijk 'niet thuis'kaartje in de bus. Pakjes worden in steeds verschillende kleine winkels in de straat afgeleverd. Niet bij de honderden buren die dichterbij wonen en wel thuis zijn 's avonds of in weekend/feestdagen.
Reactie Facebook: vervelend, maar binnen 1 min loopafstand mag er bij 'niet thuis' bezorgd worden. Kennelijk weet de bezorger dit ook, en dat bespaart hem veel tijd.
Ik moet nu de wintersportvakantie van de eigenaar tattoo-shop afwachten om mijn pakje te krijgen. Mijn 'Gelijk-Oversteken" via Marktplaats is al verrekend....

De oplossing

1) Klacht afhandelen door mensen met achternaam en verantwoordelijkheid
2) Serieus ingaan op probleem. 36 huishoudens lopen steeds te zoeken naar hun pakjes die op steeds vreemdere plekken liggen. Ook winkeliers vinden het zeer matig. Waarom gaat er niemand eens kijken bij ons?
3)Kan de leidinggevende van de bezorger misschien met oplossing komen? Misschien bezorging bij PostNL Punt om de hoek (ook binnen 1 min looptijd) of alles leveren bij de 1e bewoner die opendoet?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld en dit pakket direct elders in de straat heeft afgeleverd. De chauffeur hoort dit pakket eerst bij de geadresseerde zelf aan te bieden. Ik heb een klacht voor u aangemaakt, zodat dit kan worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur. Omdat dit intern wordt opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Ik hoop dat het vanaf nu weer correct zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.F.Z. Melles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt intern contact opgenomen en verder niets gecommuniceerd. Dus alles blijft anoniem. Ook deze oplossing wordt verstuurd zonder afzender. Als klachten zo vrijblijvend worden aangepakt, kan een postbezorger gewoon blijven doen wat hij namelijk doet. Ik moet maar weer afwachten of het iets oplevert. Misschien met een stoel voor de brievenbus gaan zitten en de postbezorger opwachten?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?