Klacht POSTNL: Bezorger Postnl komt niet opdagen. Postnl liegt.

Klachtnummer
# 262900
Gebruiker
Ruud Sikking
Datum
2 reacties

Details

De klacht


De bezorger van PostNL zou vandaag tussen 10:00 en 12:00 uur langskomen maar is niet gekomen. Na 12:00 uur stond er het bericht "Sorry we zijn wat later" en na de hele dag wachten was er om 20:00 het bericht 'Wij hebben u om 20:00 uur gemist'. Hoezo gemist? Ik was gewoon thuis.
Post nl heeft mij de hele dag aan het lijntje gehouden en liegt ook nog.

De oplossing

Laten ze gewoon eerlijk zijn en niet mensen de hele dag voor niets laten wachten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Sikking,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger veel te laat was en niet heeft aangebeld terwijl u gewoon thuis was.

    Dit is zeker niet fijn en wil u daarom mijn excuses aanbieden. Zou ik de track en trace code mogen ontvangen van de zending die u verwacht? Zou u me ook willen vertellen of u een briefje in de brievenbus heeft ontvangen en werkt de deurbel naar behoren?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ruud Sikking
    Datum

    L.s.,
    De zendingen 3SYARE1815230 en 3SKR029267519 zouden volgens het voortgangsbericht op internet op 27 mei tussen 10:00 en 12:00 uur bezorgd worden. Rond 11:30 stond er dat de bezorger onderweg was. Na 12:00 uur stond er dat er een vertraging was, maar dat de zending zo spoedig mogelijk geleverd zou worden. Ik heb de hele dag thuis gewacht, want ik had de zending hard nodig voor mijn werk, maar de bezorger is niet geweest.
    De deurbel is in orde en er was geen briefje van afwezigheid in de brievenbus.
    Het wegblijven is al eens eerder gebeurd.
    Wat ook steekt dat na 20:00 uur in het voortgangsbericht stond 'Wij hebben u gemist om 20:00 uur'. Dat is gelogen, ik heb Postnl gemist.
    Met vriendelijke groet,
    Ruud Sikking, Cybertheek.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen