Klacht POSTNL: bezorger rijdt belachelijk hard over onverharde weg ondanks bord en ontstaan gevaarlijke situatie

Koetje161

De bezorger rijdt belachelijk hard over stuk onverharde weg, waardoor megaveel stofoverlast ontstaat en ook soms gevaarlijke situatie ontstaat i.v.m. uitritten ter plaatse. Er staat een bord met verzoek langzaam te rijden wegens stofoverlast, maar bezorger stoort zich hier absoluut niet aan. Geprobeerd hem aan te spreken, door op dat moment dat hij langsrijdt buiten de zijn, maar dat lukt ook niet, want hij rijdt zo hard.
Meerdere keren geprobeerd klacht aan te maken bij PostNL. Maar via chatbot kom je dan iedere keer uiteindelijk op punt dat melding komt dat medewerker contact gaat opnemen, maar daar blijft systeem in hangen en gebeurt er dus verder niets. Er wordt wel een telefoonnummer genoemd, maar bij bellen kom je er daar ook niet doorheen. Klacht wordt ook niet verder opgepakt o.b.v. van gegevens in chatbot zelf.

bezorger aanspreken dat hij zijn rijgedrag aanpast en zich normaal en verantwoordelijk gedraagt hierin.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het rijgedrag van een pakketbezorger. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk om te vernemen dat een medewerker van ons zich niet correct heeft gedragen en hierbij overlast veroorzaakt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de casenummers die u noemt gevonden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & trace code van een pakket dat deze chauffeur kwam bezorgen?

- Indien u niet in het bezit bent van een Track & Trace code mag u ook het kenteken sturen en het tijdstip en de datum waarop het voor het laatst is voorgevallen.

- Begrijp ik goed dat de locatie waar dit is voorgevallen bij uw eigen woonadres is?

Koetje161
geen