Klacht POSTNL: Bezorger rijdt gewoon door!

Twan

Bezorger rijdt tweemaal langs en krijg later de melding “wij troffen u niet thuis”. Dit is niet waar. Het regende waarschijnlijk te hard om uit te stappen. Zat op het pakket te wachten.

Alsnog terugkomen, met spoed, om het af te leveren.
Heb het echt nodig.

Geachte heer, mevrouw,

Mijn excuses dat uw pakket niet is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Het is niet mogelijk om de chauffeur dezelfde dag nogmaals langs te sturen, maar ik wil dit uiteraard graag voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mail adres?

- Heeft u tevens geen briefje in uw brievenbus gevonden van de chauffeur en werkt uw bel altijd goed?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de informatie. Ik snap heel goed dat u hier boos om bent. Hier zat u natuurlijk niet op te wachten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Omdat de bezorger niet heeft aangebeld heb ik hier namens u een klacht over geregistreerd en deze doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal dit binnen twee werkdagen verder oppakken om de service in de toekomst te verbeteren.

Twan
Schijnbaar wordt hij er op aangesproken, dit kan echt niet. Doorrijden omdat het regent!!!!!