Klacht POSTNL: Bezorger rijdt gewoon door!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354324
Gebruiker
Twan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger rijdt tweemaal langs en krijg later de melding “wij troffen u niet thuis”. Dit is niet waar. Het regende waarschijnlijk te hard om uit te stappen. Zat op het pakket te wachten.

De oplossing

Alsnog terugkomen, met spoed, om het af te leveren.
Heb het echt nodig.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat uw pakket niet is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Het is niet mogelijk om de chauffeur dezelfde dag nogmaals langs te sturen, maar ik wil dit uiteraard graag voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mail adres?

    - Heeft u tevens geen briefje in uw brievenbus gevonden van de chauffeur en werkt uw bel altijd goed?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de informatie. Ik snap heel goed dat u hier boos om bent. Hier zat u natuurlijk niet op te wachten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Omdat de bezorger niet heeft aangebeld heb ik hier namens u een klacht over geregistreerd en deze doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal dit binnen twee werkdagen verder oppakken om de service in de toekomst te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Twan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schijnbaar wordt hij er op aangesproken, dit kan echt niet. Doorrijden omdat het regent!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen