Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Mijn excuses dat uw pakket niet is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Het is niet mogelijk om de chauffeur dezelfde dag nogmaals langs te sturen, maar ik wil dit uiteraard graag voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- Wat is uw e-mail adres?
- Heeft u tevens geen briefje in uw brievenbus gevonden van de chauffeur en werkt uw bel altijd goed?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.
Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice