Opgelost door POSTNL: Bezorger rijdt voorbij mijn huis zonder aan te bellen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 391496
Gebruiker
PostnlZuigt69
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had een pakketje gekocht met de aanname dat deze de volgende dag zou aankomen zoals postnl beloofde. Vervolgens rijdt er een postnl busje langs mn huis en veranderde de track&trace status naar 'we hebben u gemist'. Ja, als je voorbij mn huis rijdt zonder uit je busje te stappen mis je me zeker. Klantenservice is ook waardeloos, met als enige antwoord op mijn probleem: 'sorry maar we kunnen niks voor u doen, u moet maar gewoon wachten tot wanneer wij tijd hebben om je pakketje weer te bezorgen'. Oke, leuk, maar wanneer wordt deze dan bezorgd? Twee dagen later op 1 van hun postnl locaties waarbij ondertussen mijn pakket voor die 2 dagen dus gewoon weg is.

De oplossing

Ik had dit pakket zo snel mogelijk nodig. Dat er iets fout gaat met de bezorging is 1 ding. Dat ik dan vervolgens mijn pakket kwijt ben voor 2 meer dagen totdat ik hem ZELF MOET OPHALEN is belachelijk. Ik wil of alsnog mijn pakket morgen of vandaag geleverd hebben of compensatie. Niet dat dat wordt gedaan, ik moet het maar doen met een sorry van de klantenservice en niet eens de bezorger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van één van onze pakketbezorgers. De pakketbezorger is uw huis voorbij gereden zonder een bezorgpoging te doen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn administratie staat uw klacht reeds geregistreerd en is de pakketbezorger op dit gedrag aangesproken. U mag ervan uitgaan dat de betreffende situatie niet meer zal voorkomen.

    De belofte ‘Vandaag besteld, morgen in huis’ wordt vaak door webwinkels gedaan. Wij doen ons uiterste best om hieraan te voldoen, maar dat is niet altijd mogelijk. Ik kan voor deze situatie geen verdere compensatie bieden, omdat PostNL volgens de Algemene Voorwaarden niet aansprakelijk is voor gevolgschade.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PostnlZuigt69
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet de eerste keer dat mij verteld is dat dit niet meer zou voorkomen. Ik ben niet tevreden maar snap ook dat er niet veel meer gedaan kan worden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen