Klacht POSTNL: Bezorger scant pakket maar belt niet aan

Hans

Vandaag een middag vrij genomen om een pakketje te ontvangen.

Om te beginnen ontving ik vanmorgen al om 7:00 een pushbericht uit de app dat ik niet thuis zou zijn geweest.

Om 9:00 kreeg ik een pushbericht dat de bezorger onderweg was en dat het pakket tussen 14-16u zou worden bezorgd.

Rond 14:00 kreeg ik een pushbericht dat de bezorger mij zou hebben gemist en dat ik morgen het pakket kan ophalen. Ik heb geen bericht in de bus gevonden dat de bezorger daadwerkelijk is langsgeweest.

Wel zag ik om 14:00 uit het raam een PostNL bus aan de overkant staan, de chauffeur rokend en met zijn telefoon bezig om vervolgens na een paar minuten weg te rijden.

Hier betaal ik niet voor!

-de bezorger aanspreken
- terugkoppeling over verdere acties
- alsnog leveren waarvoor is betaald: bezorging van het pakket

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld en tevens geen kennisgeving op uw adres heeft achtergelaten. Aan de hand van de track en trace code heb ik vernomen dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een klacht is opgemaakt. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betreffende medewerker om ervoor te zorgen dat de bezorging weer correct zal verlopen. Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen op een PostNL locatie.