Klacht POSTNL: Bezorger slordig met niet-thuis kaarten

sad Niet opgelost
E. Westhoff

Op twee verschillende dagen zijn verschillende buren langs geweest met een kaart waarop staat dat hun pakket hier is afgeleverd, maar dat is niet waar. De bezorger(s) heeft/hebben blijkbaar het verkeerde straatadres op de kaarten gezet, zodat zwel de buren als ik gefrustreerd raken, want niemand weet waar het pakket wél is afgeleverd.

De bezorgers moeten opgedragen worden beter te kijken naar de werkelijke huisadressen en de straatadressen met nummers juist in te vullen.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten bij u in de straat. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de chauffeur een fout heeft gemaakt bij het schrijven van de kennisgevingen, waardoor u onterecht allemaal buren aan de deur heeft gehad die hun pakket wilden afhalen. Ik kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie voor u is geweest. Om een klacht op te kunnen maken heb ik de Track & Trace codes van de pakketten nodig. Ik hoop dat u uw buren hierover nog een klacht bij ons in zullen dienen, mocht dit nog niet zijn gedaan. Ook hoop ik dat zij inmiddels in het bezit zijn van deze pakketten.

E. Westhoff
Er zijn excuses gemaakt en ze hebben gezegd dat ze "hopen" dat de buren hun pakketten inmiddels hebben gevonden maar de betreffende chauffeurs zijn niet aangesproken op hun gedrag dus mijn klacht het heeft niets uitgehaald.