Klacht POSTNL: Bezorger slordig met niet-thuis kaarten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364185
Gebruiker
E. Westhoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op twee verschillende dagen zijn verschillende buren langs geweest met een kaart waarop staat dat hun pakket hier is afgeleverd, maar dat is niet waar. De bezorger(s) heeft/hebben blijkbaar het verkeerde straatadres op de kaarten gezet, zodat zwel de buren als ik gefrustreerd raken, want niemand weet waar het pakket wél is afgeleverd.

De oplossing

De bezorgers moeten opgedragen worden beter te kijken naar de werkelijke huisadressen en de straatadressen met nummers juist in te vullen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten bij u in de straat. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de chauffeur een fout heeft gemaakt bij het schrijven van de kennisgevingen, waardoor u onterecht allemaal buren aan de deur heeft gehad die hun pakket wilden afhalen. Ik kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie voor u is geweest. Om een klacht op te kunnen maken heb ik de Track & Trace codes van de pakketten nodig. Ik hoop dat u uw buren hierover nog een klacht bij ons in zullen dienen, mocht dit nog niet zijn gedaan. Ook hoop ik dat zij inmiddels in het bezit zijn van deze pakketten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Westhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zijn excuses gemaakt en ze hebben gezegd dat ze "hopen" dat de buren hun pakketten inmiddels hebben gevonden maar de betreffende chauffeurs zijn niet aangesproken op hun gedrag dus mijn klacht het heeft niets uitgehaald.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen