Klacht POSTNL: bezorger staat bij verkeerde adres

Klachtnummer
# 381939
Gebruiker
Amber
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer bericht gekregen dat mijn pakket niet bezorgd kon worden. Ik was gewoon thuis en er ligt geen "we hebben je gemist" briefje in mijn brievenbus. PostNL was dus bij een verkeerde locatie of zijn gewoon niet geweest, en nu is mijn pakketje te laat. Erg storend

De oplossing

Zorg ervoor dat jullie bezorgers ook naar straatnamen kijken en niet blind uitgaan van de tomtom, want die klopt niet altijd!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit al vaker is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk, binnen twee werkdagen bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen