Klacht POSTNL: bezorger staat bij verkeerde adres

# 381939
Amber

Voor de zoveelste keer bericht gekregen dat mijn pakket niet bezorgd kon worden. Ik was gewoon thuis en er ligt geen "we hebben je gemist" briefje in mijn brievenbus. PostNL was dus bij een verkeerde locatie of zijn gewoon niet geweest, en nu is mijn pakketje te laat. Erg storend

Zorg ervoor dat jullie bezorgers ook naar straatnamen kijken en niet blind uitgaan van de tomtom, want die klopt niet altijd!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit al vaker is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk, binnen twee werkdagen bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.