Klacht POSTNL: Bezorger stouwt mijn pakketje in de brievenbus waardoor mijn pakketje kapot is gegaan.

Klachtnummer
# 448891
Gebruiker
Rens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger stouwt mijn pakketje in de brievenbus waardoor mijn pakketje kapot is gegaan.

De oplossing

Een nieuw pakketje en dan wel in een fatsoenlijke staat bezorgd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketje in de brievenbus geduwd is, terwijl dit niet goed paste. Hierdoor is het pakket beschadigd geraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag een melding maken om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is de envelop aan de voorkant voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of streepjescode rechtsonder of staat er een 3S-code op?
    - Op welke datum is dit gebeurd?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen