Klacht POSTNL: Bezorger structureel te laat

Klachtnummer
# 306727
Gebruiker
L0tteM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de afgelopen week 3 keer op pakketjes zitten wachten. Alle 3 de keren was de bezorger te laat. Een keer wat drukker of in de file staan kan ik best begrijpen, maar als de bezorger structureel te laat komt, heeft een tijdsindicatie afgeven ook weinig nut. Bezorgers zijn ook zo gebrand op pakketjes bij buren afgeven als iemand niet thuis is, dat ik soms van 6 huizen verder een pakket mag aannemen. Als ze minder huizen afstruinen als er niemand thuis is, krijgen de mensen die wel zitten te wachten misschien hun pakket wel op tijd..

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Marteau,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw pakketten meerdere keren, dan wel structureel te laat zijn bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat uw pakketten niet binnen het aangegeven tijdvak wordt bezorgd. Ik begrijp dat dit zeer teleurstellend is en ik wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden.
    Het gegeven tijdvak is echter een indicatie, deze kan afwijken en is gebaseerd op bezorgingen van de voorgaande 6 weken. Wij hebben geen invloed op extra of minder pakketten op de route noch hebben wij invloed op weer of verkeersomstandigheden.

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen