Klacht POSTNL: bezorger stuur pakket ten onrechte retour, omdat adres niet zou kloppen terwijl het gewoon klopt.

sad Niet opgelost
Matthijs

Klacht: bezorger maakt een ongelofelijke fout door mijn pakket van Bol.com retour te sturen omdat het adres niet zou kloppen, terwijl het adres gewoon klopt. Waardeloos, want nu is het nog maar de vraag of mijn cadeau voor sinterklaas op tijd aankomt. Acties: zelf het adres gecontroleerd: adres is correct. Bol.com gebeld: die geven ook aan dat het een fout van de bezorger is. Klantenservice PostNL gebeld: onvriendelijk geholpen en erop gewezen dat het door procedures niet mogelijk te bellen met het betreffende depot waar de fout gemaakt is. Ik ben boos, want nu kan ik met sinterklaas uit gaan leggen dat ik geen cadeau heb omdat de bezorger van PostNL er niet in slaagt een pakket te bezorgen op een normaal adres.

Bol.com gaat het pakket vandaag opnieuw versturen. Ik wil persoonlijk telefonisch contact met het depot in Dordrecht om ervoor te zorgen dat een andere bezorger het pakket gaat bezorgen zodat ik zeker weet dat ik met sinterklaas nog een cadeau heb voor mijn familie. Verder wil ik een klacht indienen over betreffende bezorger, want dit kan toch niet waar zijn.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk helemaal niet fijn dat u uw pakket heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending retour ontvangen is door de bezorger. De precieze reden van retour is op de zending zelf vermeld. Het zou kunnen dat het label bijvoorbeeld beschadigd is. U zult hiervoor contact met de afzender moeten opnemen.