Opgelost door POSTNL: Bezorger te lui om brieven af te geven aan huis

angry Opgelost
bezorging

Vandaag4-2-2019 13.00 uur in brievenbus aan de weg twee briefjes, half ingevuld. Zou niet thuis zijn geweest.
Was wel degelijk thuis. Bezorger is te beroerd om naar huis te lopen. Ik woon ong 100 m van de weg. Is chronisch bij PostNL. Staat geen datum of naam op! Zie bijlagen. Ik kan nu naar Maartensdijk rijden om eea op te halen. Ik vind dit schandelijk gedrag van de bezorger. Klagen bij U helpt niets. Dit is al de zoveelste keer. Ik raad bij iedereen PostNL af.

Breven alsnog aan huis af te laten leveren en herhaling voorkomen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het zeer kwalijk dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard wil ik hierover graag een klacht opmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is uw e-mail adres?

- Wat zijn de volledige track en trace codes van deze pakketten?

-Werkt uw bel altijd naar behoren?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

bezorging
    Ik heb inmiddels (8-2-19 13.45 uur) pakketten opgehaald omdat er een pakket met voedingsmiddelen bij zat.
    Ik heb voorts alle bedrijven waar ik goederen van betrek aangeschreven dat ik geen goederen meer van hen bestel zolang PostNL hun vervoerder is.
    PostNL is schandelijk bezig. Iedereen heeft het erover. Allemaal dezelfde klachten.
    Rob Timmer
    bezorging
    Inmiddels heeft een aantal bedrijven mij al toegezegd geen POSTNL meer als vervoeder te willen hebben.
    Echter.
    Gisterenavond werden twee pakketten keurig netjes aan huis afgeleverd door een oude bekende bezorger.
    Mogelijk hebben de klachten POSTNL toch tot maatregelen weten te brengen en is de "luie" bezorger de laan uitgestuurd.
    Jammer genoeg hoor ik niets daarover van POSTNL zelf.

bezorging
Andere bezorger die wel de pakketten op de juiste wijze aflevert.