Opgelost door POSTNL: Bezorger te lui om brieven af te geven aan huis

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 348191
Gebruiker
bezorging
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag4-2-2019 13.00 uur in brievenbus aan de weg twee briefjes, half ingevuld. Zou niet thuis zijn geweest.
Was wel degelijk thuis. Bezorger is te beroerd om naar huis te lopen. Ik woon ong 100 m van de weg. Is chronisch bij PostNL. Staat geen datum of naam op! Zie bijlagen. Ik kan nu naar Maartensdijk rijden om eea op te halen. Ik vind dit schandelijk gedrag van de bezorger. Klagen bij U helpt niets. Dit is al de zoveelste keer. Ik raad bij iedereen PostNL af.

De oplossing

Breven alsnog aan huis af te laten leveren en herhaling voorkomen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het zeer kwalijk dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard wil ik hierover graag een klacht opmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is uw e-mail adres?

    - Wat zijn de volledige track en trace codes van deze pakketten?

    -Werkt uw bel altijd naar behoren?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    bezorging
    Datum
    Ik heb inmiddels (8-2-19 13.45 uur) pakketten opgehaald omdat er een pakket met voedingsmiddelen bij zat.
    Ik heb voorts alle bedrijven waar ik goederen van betrek aangeschreven dat ik geen goederen meer van hen bestel zolang PostNL hun vervoerder is.
    PostNL is schandelijk bezig. Iedereen heeft het erover. Allemaal dezelfde klachten.
    Rob Timmer
  3. Auteur
    bezorging
    Datum
    Inmiddels heeft een aantal bedrijven mij al toegezegd geen POSTNL meer als vervoeder te willen hebben.
    Echter.
    Gisterenavond werden twee pakketten keurig netjes aan huis afgeleverd door een oude bekende bezorger.
    Mogelijk hebben de klachten POSTNL toch tot maatregelen weten te brengen en is de "luie" bezorger de laan uitgestuurd.
    Jammer genoeg hoor ik niets daarover van POSTNL zelf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bezorging
Datum
Uiteindelijke oplossing
Andere bezorger die wel de pakketten op de juiste wijze aflevert.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen