Klacht POSTNL: Bezorger tekent zelf voor ontvangst en gooit pakket over poort

Klachtnummer
# 401201
Gebruiker
Angela B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket waarvoor getekend moet worden is zonder aan te bellen over de poort gegooid. Ik was de hele dag thuis. Bezorger heeft zelf getekend voor het pakket!!!!
Mijn man vond dit 's avonds in de bossen.

Ik heb een afbeelding ingevoegd waarop de handtekening te zien is die dus NIET door mijzelf is gezet!!

De oplossing

Dit is mijn 2e melding in 1 week tijd. Ik hoop dat deze bezorger goed wordt aangepakt. Een pakket ondertekenen uit naam van iemand anders is fraude!
Wat nou als dit pakket zoek was geraakt of was meegenomen door iemand? Dan moet ik maar bewijzen dat ik dit niet ontvangen heb!! Echt schandalig dit!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket over de poort heen heeft gegooid en zelf getekend heeft voor ontvangst. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?