Klacht POSTNL: bezorger verrekt zijn werk te doen

Klachtnummer
# 357190
Gebruiker
Jinpachi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket word in container achter gelaten bij onterecht niet thuis ! bezorger drukt op de bel en draait zich nagenoeg gelijk weer om om te vertrekken. en dat gebeurd.zo goed als standaard !

De oplossing

spreek des betreffende er op aan, er komt een moment dat een pakket met de vuilnis mee gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een [klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses dat de bezorging op deze manier is gegaan. Maak hier graag een melding van zodat we dit met bezorger kunnen bespreken. Mag ik hiervoor nog de volgende gegevens:

    - Het mailadres van u

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen