Klacht POSTNL: bezorger verrekt zijn werk te doen

Jinpachi

pakket word in container achter gelaten bij onterecht niet thuis ! bezorger drukt op de bel en draait zich nagenoeg gelijk weer om om te vertrekken. en dat gebeurd.zo goed als standaard !

spreek des betreffende er op aan, er komt een moment dat een pakket met de vuilnis mee gaat

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een [klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses dat de bezorging op deze manier is gegaan. Maak hier graag een melding van zodat we dit met bezorger kunnen bespreken. Mag ik hiervoor nog de volgende gegevens:

- Het mailadres van u