Klacht POSTNL: Bezorger vertikt het om vandaag een brief te bezorgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379283
Gebruiker
gedumpt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat er beloofd is op beterschap is het dit keer dat de post niet bezorgd word.

Vandaag (zondag) zou er een brief worden bezorgd, speciaal voor deze dag besteld. Maar je raad het al, geen post, geen brief. Wel een mededeling dat er een briefje in de brievenbus zou liggen met de mededeling dat ze ons niet thuis hebben getroffen. Hoezo zo'n briefje in de bus, de envelop kan ook gewoon door de brievenbus daarvoor hoef je niet bij ons aan de deur te komen. Heb de brievenbus leeg gemaakt maar daar zat dat beloofde briefje niet in.
Dit is dan de zoveelste leugen van een bezorger van postNL. Komen eerst de pakketjes niet aan huis nu dus ook al geen brief meer in de bus.


De oplossing

De leugenachtige werknemers de laan uitsturen en betrouwbare krachten in vaste dienst nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u speciaal gekozen heeft voor een zondag bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk, binnen twee werkdagen bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gedumpt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen