Klacht POSTNL: Bezorger voor de deur, maar geen pakket

Arjen

Ik had een pakket besteld via marktplaats, en dit zou gister geleverd worden tussen 17.10 en 19.10, ten eerste waren ze er pas om 8 uur, maar dat kan nog door sruk verkeer ofzo, maar toevallig zag ik ze voor de deur in de straat staan, omdat ik in de keuken bezig was, en ze waren allemaal aan het rommelen in hun busjes, want er waren 2 busjes, en toen gingen de deuren dicht en reden ze weg, paar minuten later krijg ik bericht dat mijn pakket bezorg is.
Vind het heel raar dat ze zomaar aangeven dat het pakket bezorgd.is terwijl dat niet zo is, en heb al naar de klantenservice gebeld, en nou komt het morgen alsnog, maar ben er express voor thuis gebleven en dan komen jullie voor de deur en brengen jullie mijn pakket niet, en morgen komen jullie natuurlijk weer als ik niet thuis ben

Dat ze zorgen dat dit gewoon niet kan gebeuren, als die bezorger geen zin heeft om pakketten te bezorgen dan moet ie ander werk gaan zoeken

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over bezorging van uw pakket. Er werd aangegeven dat het pakket was bezorgd, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Mijn excuses dat u hierdoor niet uw pakket in ontvangst hebt kunnen nemen.

Wat precies de reden is geweest dat het op 30 april niet bezorgd kon worden, kan ik vanuit hier niet nagaan spijtig genoeg. Ik zie dat later die avond de scans zijn aangepast en dat het pakket op 1 mei alsnog is aangeboden. Toen was er niemand aangetroffen en is het pakket op 2 mei afgehaald van het postkantoor.