Klacht POSTNL: Bezorger voor de deur, maar geen pakket

Klachtnummer
# 363511
Gebruiker
Arjen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een pakket besteld via marktplaats, en dit zou gister geleverd worden tussen 17.10 en 19.10, ten eerste waren ze er pas om 8 uur, maar dat kan nog door sruk verkeer ofzo, maar toevallig zag ik ze voor de deur in de straat staan, omdat ik in de keuken bezig was, en ze waren allemaal aan het rommelen in hun busjes, want er waren 2 busjes, en toen gingen de deuren dicht en reden ze weg, paar minuten later krijg ik bericht dat mijn pakket bezorg is.
Vind het heel raar dat ze zomaar aangeven dat het pakket bezorgd.is terwijl dat niet zo is, en heb al naar de klantenservice gebeld, en nou komt het morgen alsnog, maar ben er express voor thuis gebleven en dan komen jullie voor de deur en brengen jullie mijn pakket niet, en morgen komen jullie natuurlijk weer als ik niet thuis ben

De oplossing

Dat ze zorgen dat dit gewoon niet kan gebeuren, als die bezorger geen zin heeft om pakketten te bezorgen dan moet ie ander werk gaan zoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over bezorging van uw pakket. Er werd aangegeven dat het pakket was bezorgd, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Mijn excuses dat u hierdoor niet uw pakket in ontvangst hebt kunnen nemen.

    Wat precies de reden is geweest dat het op 30 april niet bezorgd kon worden, kan ik vanuit hier niet nagaan spijtig genoeg. Ik zie dat later die avond de scans zijn aangepast en dat het pakket op 1 mei alsnog is aangeboden. Toen was er niemand aangetroffen en is het pakket op 2 mei afgehaald van het postkantoor.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen