Klacht POSTNL: bezorger was moe laat pakket buiten in de regen staan

mv87

Bezorger geeft aan dat hij moe is bij aanbellen en niet naar boven wil lopen om de bezorging afgeronden en vertelt dat hij pakket beneden laat staan. Dit is de tweede keer dat hij dit flikt tijdstip bezorging 15:44

Ik zou die bezorger niet nog naald willen zien om mijn pakketje te bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop onze bezorger te werk is gegaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres.

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.