Klacht POSTNL: Bezorger weigert structureel om pakket aan de voordeur af te leveren

Klachtnummer
# 483786
Gebruiker
Wilnietherkenbaarzijnopopenbaardomein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger weigert structureel om pakket aan de voordeur af te leveren, betreft flatgebouw met een lift. Omdat ik weer verplicht vanuit huis werk kan ik niet altijd midden tijdens een afspraak naar beneden komen. Als ik aangeef dat het niet lukt om naar beneden te komen in verband met werk afspraak (virtueel) zegt de bezorger “dan kom je het pakketje maar bij het postkantoor ophalen”.

De oplossing

Voortaan wel weer gewoon aan de voordeur afleveren.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat de bezorger niet aan uw voordeur levert. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat dit een heel onhandige situatie voor u is. Het lijkt mij goed dat de leidinggevende van de betreffende bezorger de juiste procedures nogmaals met hem doorneemt.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat deze situatie van toepassing is op de door u meegezonden track en trace code (ik zie namelijk dat dit pakket nogmaals bij u zal worden aangeboden).

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maateregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. U mag wel snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen