Klacht POSTNL: Bezorger weigert structureel om pakket aan de voordeur af te leveren

Wilnietherkenbaarzijnopopenbaardomein

Bezorger weigert structureel om pakket aan de voordeur af te leveren, betreft flatgebouw met een lift. Omdat ik weer verplicht vanuit huis werk kan ik niet altijd midden tijdens een afspraak naar beneden komen. Als ik aangeef dat het niet lukt om naar beneden te komen in verband met werk afspraak (virtueel) zegt de bezorger “dan kom je het pakketje maar bij het postkantoor ophalen”.

Voortaan wel weer gewoon aan de voordeur afleveren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat de bezorger niet aan uw voordeur levert. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat dit een heel onhandige situatie voor u is. Het lijkt mij goed dat de leidinggevende van de betreffende bezorger de juiste procedures nogmaals met hem doorneemt.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat deze situatie van toepassing is op de door u meegezonden track en trace code (ik zie namelijk dat dit pakket nogmaals bij u zal worden aangeboden).

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maateregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. U mag wel snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.