Klacht POSTNL: Bezorger weigert trap op te gaan
Details
De klacht
De vaste bezorger in mijn wijk weigert pakketten de trap op te dragen, ik kan dat niet zelf want ik ben gehandicapt, ik had een klacht over hem ingediend en postnl verzekerde mij dat het niet meer zou gebeuren maar de volgende keer gebeurde het gewoon weer! De bezorger werd zelfs agressief en reed mij bijna aan! Ik zei postnl dat ik dit nooit meer mee wilde maken en dat ze deze gestoorde bezorger moesten ontslaan of op zijn minst naar een andere wijk moesten verplaatsen, maar tot mijn verbazing zei postnl dat de bezorger alleen op zijn gedrag werd aangesproken en dat ze er vanuit gaan dat het niet meer zal gebeuren... Ik blijf dus te maken hebben met deze agressieve bezorger, ik kan gewoon geen bestellingen meer doen en als gehandicapte ben ik afhankelijk van bezorging aan huis, dit is dus zeer ernstig beperkend voor mij, en echt te gek voor woorden dat deze man voor postnl mag blijven werken!De oplossing
Ik heb een bezorger nodig die de trap op wil en niet agressief wordt als ik hem uitleg dat ik gehandicapt ben en de pakketten zelf niet kan dragen, dit is toch absurd? Zo iemand hoort niet voor een bezorgdienst te werken! Hij moet iig bij mij niet meer langskomen met zijn agressieve houding!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.