Klacht POSTNL: Bezorger weigert trap op te gaan

DDeut

De vaste bezorger in mijn wijk weigert pakketten de trap op te dragen, ik kan dat niet zelf want ik ben gehandicapt, ik had een klacht over hem ingediend en postnl verzekerde mij dat het niet meer zou gebeuren maar de volgende keer gebeurde het gewoon weer! De bezorger werd zelfs agressief en reed mij bijna aan! Ik zei postnl dat ik dit nooit meer mee wilde maken en dat ze deze gestoorde bezorger moesten ontslaan of op zijn minst naar een andere wijk moesten verplaatsen, maar tot mijn verbazing zei postnl dat de bezorger alleen op zijn gedrag werd aangesproken en dat ze er vanuit gaan dat het niet meer zal gebeuren... Ik blijf dus te maken hebben met deze agressieve bezorger, ik kan gewoon geen bestellingen meer doen en als gehandicapte ben ik afhankelijk van bezorging aan huis, dit is dus zeer ernstig beperkend voor mij, en echt te gek voor woorden dat deze man voor postnl mag blijven werken!

Ik heb een bezorger nodig die de trap op wil en niet agressief wordt als ik hem uitleg dat ik gehandicapt ben en de pakketten zelf niet kan dragen, dit is toch absurd? Zo iemand hoort niet voor een bezorgdienst te werken! Hij moet iig bij mij niet meer langskomen met zijn agressieve houding!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakketten niet tot aan de deur bezorgd en zich zeer agressief heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.

DDeut
    3SYLMQ003339848 is het nummer van 1 van de 2 zendingen. Ik hoor net dat slechts 1 van de 2 zendingen vergoed wordt, echt niet te geloven, waar slaat dat op? De bezorger heeft mijn handtekening vervalst, als u deze controleert dan ziet u dat vast, dus ik zou een volledige vergoeding moeten krijgen, waarom dan half werk leveren? Dit is echt te gek voor woorden, een ondertekening voor ontvangst vervalsen en er mee wegkomen? Onbegrijpelijk! Ik wil dat postnl verantwoordelijkheid neemt voor deze illegale gang van zaken en dit rechtzet!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

U geeft aan dat één van de twee zendingen vergoed wordt. Ik maak hieruit op dat u het pakket niet heeft ontvangen. Dit kon ik spijtig genoeg niet uit uw eerdere bericht opmaken, u gaf hierin namelijk aan dat het probleem was dat de bezorger uw pakket niet de trap op wil brengen. Alleen wanneer er in een flat of galerijwoning géén lift is (maar wel een intercom) mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Als u dit om wat voor reden dan ook niet wilt of kunt, zal de bezorger het pakket alsnog aan de deur moeten aanbieden.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u hierover reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Indien u één of meerdere zendingen niet heeft ontvangen raad ik u aan hierover contact op te nemen met de afzender(s). Wij hebben een overeenkomst met de afzender, hij/zij is onze opdrachtgever en heeft ons betaald voor verzending. U heeft de verzender betaald voor uw aankoop en eventueel de verzendkosten en heeft daarom een overeenkomst met de verzender. De verzender kan indien nodig een klacht bij ons melden of eventueel een onderzoek starten en kan u een passende oplossing bieden. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

DDeut
Een babbeltje met die agressieve bezorger, net als voorgaande keren. DIT HOUD NOOIT OP, deze zieke vent blijft weigeren mijn pakketjes te leveren, het is nota bene net weer gebeurd!!! Ik heb echt een mega groot probleem nu, door mijn handicap ben ik afhankelijk van thuis bezorgen en dat word mij permanent geweigerd! Moet ik verhuizen om een bezorger te krijgen die wel zijn werk wil doen?!? Gaat PostNL mijn verhuizing dan betalen? Nee ik mag verrotten wat PostNL betreft...