Opgelost door POSTNL: Bezorger wil bij ons misschien geen pakket bezorgen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 408149
Gebruiker
Morgen1509mooiweer!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg een mailtje van niet kunnen bezorgen, u was niet thuis, morgen 11 december wordt hij weer bezorgt.
Het is flauwekul dat ik niet thuis was want wij zaten er op te wachten en zijn niet weg geweest. Dit is in mijn geval niet de eerste keer dat dit gebeurt.

De oplossing

Dit onderzoeken.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat het pakket niet bij u is aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de juiste Track & Trace code van dit pakket? (De code die u heeft vermeld werkt niet)

    - Heeft de chauffeur een briefje achter gelaten en werkt uw deurbel verder goed?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht inmiddels aangemaakt en doorgezet. Via die weg zal het besproken worden met de bezorger zodat het in de toekomst voorkomen kan worden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Morgen1509mooiweer!
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing zal ik accepteren maar het bespreken met de bezorger vindt ik wel een gemakkelijke oplossing omdat het hier wel vaker gebeurt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?