Opgelost door POSTNL: Bezorger wil bij ons misschien geen pakket bezorgen.

sad Opgelost
Morgen1509mooiweer!

Krijg een mailtje van niet kunnen bezorgen, u was niet thuis, morgen 11 december wordt hij weer bezorgt.
Het is flauwekul dat ik niet thuis was want wij zaten er op te wachten en zijn niet weg geweest. Dit is in mijn geval niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Dit onderzoeken.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat het pakket niet bij u is aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de juiste Track & Trace code van dit pakket? (De code die u heeft vermeld werkt niet)

- Heeft de chauffeur een briefje achter gelaten en werkt uw deurbel verder goed?

- Wat is uw e-mail adres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht inmiddels aangemaakt en doorgezet. Via die weg zal het besproken worden met de bezorger zodat het in de toekomst voorkomen kan worden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Morgen1509mooiweer!
De aangeboden oplossing zal ik accepteren maar het bespreken met de bezorger vindt ik wel een gemakkelijke oplossing omdat het hier wel vaker gebeurt.