Klacht POSTNL: Bezorger wil geen handtekening voor ontvangst en belt de politie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476385
Gebruiker
wateenservice#123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger heeft pakket voor de deur gezet en liep weg. Ik vertelde dat ik moest tekenen voor ontvangst. De bezorger accepteerde dit. Na een woordenwisseling schoot ik uit mijn slof en de bezorger ging de politie bellen. In de tussentijd wilde hij het pakket terug dus ik gaf het terug. Geen politie gezien en ondertussen reed de bezorger stiekum weg. Nu wordt het pakket afgegeven bij een ophaalpunt omdat de bezorging niet is gelukt. Ik wil het pakket gewoon thuis bezorgd hebben

De oplossing

Ik wil dat het pakket zsm bezorgd wordt en dat de bezorger aangesproken wordt op zijn gedrag. Er is eerder getekend met mijn initialen terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven. Dit is niet acceptabel

2 reacties

  1. Auteur
    wateenservice#123
    Datum
    Ik bedoel uiteraard dat de bezorger GEEN handtekening accepteerde.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger geen handtekening accepteerde en na een woordenwisseling en het bellen van de politie weer is weggereden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen om een klacht in te dienen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen bij het PostNL punt. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wateenservice#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is weer een pakket niet bezorgd. De bezorger komt gewoon niet langs en geeft het direct af bij een postnl punt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen